Danish Gaming Community

Næste expansion kan blive den mest omfattende

Ifølge et interview med Blizzards præsident Mike Morhaine har de aldrig brugt flere ressourcer på at udvikle nyt indhold til WoW.

Activision-Blizzards direktør nævner i forlængelse heraf, at der arbejdes på “signifikant” nyt indhold.

Hvad “signifikant” betyder i Blizzard-terminologi får vi først svar på i morgen når Blizzcon åbner kl. 20 dansk tid.

Link til original artikel

 

wowpatch610

7 thoughts on “Næste expansion kan blive den mest omfattende

  1. Det tyder da godt at de er begyndt at bruge flere ressourcer på at udvikle spillet. Også forståeligt efter den "masseflugt" der har været de sidste 2 år.

    De sidste 3 expantions har jo kun været ned af bakke – med nogen små positive indspark ind i mellem – så de skal sku arbejde for føden denne gang.

  2. Kenedi skrev:Det tyder da godt at de er begyndt at bruge flere ressourcer på at udvikle spillet. Også forståeligt efter den "masseflugt" der har været de sidste 2 år.

    De sidste 3 expantions har jo kun været ned af bakke – med nogen små positive indspark ind i mellem – så de skal sku arbejde for føden denne gang.

    Det er helt sikkert ikke tilfældigt at den udmelding kommer nu. I og med at Blizzard har besluttet sig for at starte forfra på Titan har de fået en masse medarbejdere til rådighed, der er blevet overflyttet til WoW. Dette har de 100% gjort for at aflive rygter om at Blizzard vil have WoW til at dø. En af deres topfolk nævnte også lige op til MoP’s udgivelse at de allerede har opridset to expansions efter MoP.

    De første 3 expansions har hver især haft deres problemer. TBC havde alt for meget content ved release, hvilket gjorde at folk til sidst ikke havde noget at lave. Black Temple udkom kun 4 måneder efter TBC’s udgivelse – stor fejl!

    Wrath of the Lich King var for nemt. Man udgav igen content for hurtigt til at starte med – her tænker jeg på Ulduar og Trial of the Crusader. Ulduar skulle have haft lov at køre meget, meget længere og Trial of the Crusader skulle aldrig have været implementeret hvis du spørger mig… for ikke at nævne genbrug af Onyxia’s Lair. Derefter gik der en krig før ICC udkom og omkring et år yderligere før Cataclysm udkom…
    Når det er sagt så mener jeg stadig at Lich King var den bedre expansion hvis man ser bort fra nemhedsgraden. Arthas stod hele tiden og åndede dig nakken både i forbindelse med quests og instances og det gjorde det bare endnu federe når man endelig nakkede ham. Det var også klart den bedst udførte slutboss jeg har prøvet.

    Cataclysm havde SÅ meget potentiale, som bare aldrig blev realiseret…

    MoP er bare blevet præsenteret og solgt helt forkert…

    Jeg har store forhåbninger til denne gang. Nu må de da have de fornødne erfaringer til at lave en expansion, der holder både story- og content wise.

  3. Ja synes du summere det meget godt op Simon.

    Sidder lidt og håber på at de offentlig gør et spændende koncept i den nye expansion, da jeg synes det kunne være sjovt at få guilden op at køre igen.

    Mener dog også at det skal være nu blizzard kommer frem med noget godt, ellers er der sikkert flere som hopper fra. De står overfor en eksamen, der hedder make or brake.

  4. Kenedi skrev:Mener dog også at det skal være nu blizzard kommer frem med noget godt, ellers er der sikkert flere som hopper fra. De står overfor en eksamen, der hedder make or brake.

    Præcis. De har haft så mange gyldne øjeblikke som de har forspildt. Cataclysm var nok den største bommert af alle – de startede så super fedt, og så ødelagde de det bare næsten med det samme.

  5. Vil sige Mop nok har haft by far de bedste boss encounters både set på normal og heroic perspektiv. dog er det bare sørgeligt at det skulle ske i en kombination med kina tema og bjørne i sort og hvidt.

    jeg tror helt sikkert at næste expansion vil de gøre meget ud af at få raid dungeons til at stemme overens med selve temaet.

  6. Hellighans skrev:Vil sige Mop nok har haft by far de bedste boss encounters både set på normal og heroic perspektiv. dog er det bare sørgeligt at det skulle ske i en kombination med kina tema og bjørne i sort og hvidt.

    jeg tror helt sikkert at næste expansion vil de gøre meget ud af at få raid dungeons til at stemme overens med selve temaet.

    Jeg kan også se at det raid med færrest boss encounters i MoP har været Throne of Thunder, hvor du trods alt "kun" har haft 12 bosser + en Algalon/Sinestra type. Hvis de nu bare havde leveret det i Cataclysm også… Firelands og Dragon Soul var jo seriøst en joke…

Comments are closed.