Danish Gaming Community

22 thoughts on “Warlords of Draenor

  1. Hellighans skrev:det eneste jeg ser som noget skidt er instant lvl 90 boost

    Det kommer kun til at være på én char. Dvs. når du køber WoD kan du level din priest gennem content og få Farligefrans eller en anden alt op til 90 med det samme. Håber det giver mening.

    Men alt ser suuuuper gennemtænkt ud ellers. Jeg kan godt se bort fra tidsrejser når epicness level er over 9000! I AM VERY EXCITE!

  2. Arhhh ja self skulle lige selv læse det en ekstra gang.

    Elsker ideen med Garrisons. og samt at man nu komme til at kæmpe lidt med fortidens warcraft historie ME LOVE

  3. Hellighans skrev:Elsker ideen med Garrisons. og samt at man nu komme til at kæmpe lidt med fortidens warcraft historie ME LOVE

    Jeg vil sige deres præsentation var god, for jeg kunne godt mærke jeg havde et lidt ambivalent forhold til det med tidsrejser til at starte med, men zonerne ser mega epic ud og der er nogle vildt fede nye features så som heirlooms bag, toy bag osv.

  4. det bliver helt sikkert interessant at se hvor mange der finder den her expansion god for personligt så synes jeg virkelig den lyder for nice

  5. Hellighans skrev:det bliver helt sikkert interessant at se hvor mange der finder den her expansion god for personligt så synes jeg virkelig den lyder for nice

    Den er i hvert fald meget anderledes end de tidligere – og på en god måde.

    Jeg elsker også at alle raids bliver Flex!! Dvs. vi ikke behøver bruge en skid tid på guild management i forhold til tidligere :D

  6. Man kan tydeligt se at der er arbejdet med nogle flere elementer end de foregående expantions.

    Garrisons ved jeg endnu ikke hvor meget jeg vil bruge tid på, men det er da alligevel fedt at der er mere at lave.

    Raid og eventuelt PvP delen vil være de steder jeg umiddelbart vil bedømme spillet ud fra.

  7. Håber også hvis det skal være at man skal kunne være det antal imellem 10 og 25 som man har lyst, at de for det indført på normal raids, for raidfinder og flex bliver for fesent i længden :)

  8. Pedah skrev:Håber også hvis det skal være at man skal kunne være det antal imellem 10 og 25 som man har lyst, at de for det indført på normal raids, for raidfinder og flex bliver for fesent i længden :)

    Flex bliver det nye normal og heroic \o/

  9. Det fungere sådan at du har 3 lockouts på raid flex,normal,og heroin alle i forskellig sværhedsgrad og samt også forskel på item level fra flex til heroic

  10. Læste lige her til morgen

    Flex becomes Normal, Normal becomes Heroic, and Heroic becomes 20 player fixed size Mythic. All levels of difficulty except for Mythic will be cross realm on release.

    Dvs heroic raids er 20 mands nu ?

  11. Magoria skrev:
    Hellighans skrev:Dvs heroic raids er 20 mands nu ?

    Ja men Mythic skulle være sværere end heroic.

    Som jeg har forstået det så er mythic det som er hc idag ig hc er det normal er idag og flex skal så være det normal er idag ?

  12. Sådan som jeg har set og forstået det idag, så fjerner de flex raid og gør at alle raids bliver sådan at du selv vælger et antal imellem 10 og 25 du vil raide med, feks er du en dag kun 17 spillere , så kan du gå ind med det også bliver sværheds graden sat efter det og loot mængden, og tror normal forbliver som det er og samme med hc, også kommer der mythic som skulle være for de bedste af det bedste spillere, hvor det hele nok skal spilles til perfektion tænker jeg, så det er noget sværere end det nuværende heroic, sådan at alle psykopaterne også har en masse at gå efter nu da det ser ud som om at det nuværende heroic er for let til dem :) her er evt lidt info så i selv kan læse :) http://eu.battle.net/wow/en/blog/11499600/Warlords_of_Draenor_Dungeons_and_Raids-09_11_2013

  13. at det jeg kalde for “Flex” Raid er det de har indført nu som de fjerner, det er noget nemmere end normal alla raid finder :P men ja alle raids på nær mythic skulle bliver flexible raids :) det er nu fint nok fundet på hvis det er, så hvis man en dag mangler en spiller , så kan man stadig komme afsted :)

  14. Syntes også at det er fedt at de hardcore guilds nu skal være 20 members der kan spille sammen , i stedet for kun 10 :) back to old school med at man skal være 20(25 før godt nok) for at få godt loot ^^

  15. Pedah skrev:Sådan som jeg har set og forstået det idag, så fjerner de flex raid og gør at alle raids bliver sådan at du selv vælger et antal imellem 10 og 25 du vil raide med, feks er du en dag kun 17 spillere , så kan du gå ind med det også bliver sværheds graden sat efter det og loot mængden, og tror normal forbliver som det er og samme med hc, også kommer der mythic som skulle være for de bedste af det bedste spillere, hvor det hele nok skal spilles til perfektion tænker jeg, så det er noget sværere end det nuværende heroic, sådan at alle psykopaterne også har en masse at gå efter nu da det ser ud som om at det nuværende heroic er for let til dem :) her er evt lidt info så i selv kan læse :) http://eu.battle.net/wow/en/blog/114996 … 09_11_2013

    Ikke helt.

    Vi har pt 4 sværhedsgrader som hedder RF–>Flex–>Normal–>Heroic

    I Wod kommer det til at hedde

    RF–>Normal–>Heroic–> mythic

    Hvor normal har samme sværhedsgrad som flex har nu, Heroic har samme sværhedsgrad som normal har nu, og mythic er det nye heroic raid dvs det er de samme sværhedsgrader vi har at gøre med bare med nogle rokeringer. sådan har de forklaret det på mmo champions opslag igennem de seneste par dage
    Personligt tror jeg mythic skal virke som en flugtvej fra 25 mands raid size ned til 20 mands raid i stedet

  16. Hellighans skrev:Vi har pt 4 sværhedsgrader som hedder RF–>Flex–>Normal–>Heroic

    I Wod kommer det til at hedde

    RF–>Normal–>Heroic–> mythic

    Sådan har jeg også forstået det.

  17. Det lader også til at Blizzard forventer at man medbringer en af hver class til mythic raiding, så de kan lave svære taktikker såsom, mage/warlock tanks, eller priest der mind controller osv osv

Comments are closed.